loading...
عشق,البته واقعی
عاشق وفادار بازدید : 2 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

عشق من             

اهای خورشید تو قد عشق من پر نور نیستی

اهای دریا تو اندازه عشق من بزرگ نیستی

اهای ستاره تو قد عشق من درخشان نیستی

اهای گل تو اندازه عشق من خوشبو نیستی

اهای مهتاب تو قد عشق من زیبا نیستی

اهای گلخونه تو اندازه عشق من تو وجودت گل نیست

اهای خون تو قد عشق من مهمتر برای من نیستی

اهای ماه مهربون تو اندازه عشق من مهربون نیستی

اهای بهترین چیز تو قد عشق من بهترین نیستی

اهای دنیا تو اندازه عشق من ارزش نداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 498
  • کدهای اختصاصی