loading...
عشق,البته واقعی
عاشق وفادار بازدید : 5 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

ی کاش احساسم گلی می بود ، میریخت عطرش را به دامانت یا مثل یک پروانه پر میزد ، رقصان به روی طاق ایوانت . ای کاش احساسم کبوتر بود ، بر بام قلبت آشیان میکرد از دست تو یک دانه برمیچید ، عشقی به قلبت میهمان میکرد . ای کاش احساسم درختی بود ، تو در پناه سایه اش بودی یا مثل شمعی در شبت میسوخت ، تو مست در میخانه اش بودی . ای کاش احساسم صدایی داشت ، از حال و روزش با تو دم میزد مثل هزاران دانه برفی ، سرما به جان دشت غم میزد . ای کاش احساسم هویدا بود ، در بستر قلبم نمی آسود یا در سیاهی دو چشمانم ، خاموش نمیگشت و نمی آلود . ای کاش احساسم قلم میگشت ، تا در نهایت جمله ای میشد یعنی که “دوستت دارم”ی میگشت ، تا معنی احساس من میشد ! . . . . . هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق هم دعا کن گره تازه نیافزاید عشق . قایقی در طلب موج به دریا پیوست باید از مرگ نترسید ، اگر باید عشق . عاقبت راز دلم را به لبانش گفتم شاید این بوسه به نفرت برسد ، شاید عشق . شمع روشن شد و پروانه در آتش گل کرد می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق . پیله رنج من ، ابریشم پیراهن شد شمع حق داشت ، به پروانه نمی آید عشق ! . . . . . غم نگاه آخرت تو لحظه ی خدافظی گریه ی بی وقفه ی من تو اون روزای کاغذی . قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار چه بی دووم بود قولمون جدا شدیم آخرکار . تو حسرت نبودنت من با خیالتم خوشم با رفتنم از این دیار آرزوهامو میکشم . کوله بارم پره حسرت ، تو دلم یه دنیا درده مثل آواره ای تنهام ، تو خیابونی که سرده . تا خیالت به سرم میزنه گریم میگیره آروم آروم دل تنگم داره بی تو میمیره . . . . . حس می کنم ، حسم به تو حسی نو است حسم برای حس تو ، شعری نو است حس می کنم ، حس کرده ای احساس من احساس حسم حاسد و جنسی نو است حدسی بزن ، حسم حسود حس کسیت احساس تو بر حس من ، حدسی نو است در حس تو ، احساس من محسوس شد احساس کن حس مرا ، حسی نو است سحری بکن ای ساحر احساس من هر حس تو نسبت من ، سحری نو است مبحوس گشت احساس من از حس تو حساس کن احساس خود ، فصلی نو است !!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 501
  • کدهای اختصاصی