loading...
عشق,البته واقعی
عاشق وفادار بازدید : 1 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

یه روز تو دفتر سفيد دلت اسم منو قلم زدي

            امانميدونم چيشد كه يهو عشقمو ورق زدي

                     به جرم دوست داشتنت قلب منو تو پس زدي

                                توي دفتر دلت اخر رواسممو يه رنگ قرمز زدي

                    ---------------------------------------------------

                                    گاهي حس ميكنم اينجايي و باهات حرف ميزنم

                            اونقد بهم نزديكي كه ميام كنارت بهت دس ميزنم

                   يه وقتاييم كه خيلي دلتنگت ميشم بغلت ميكنم

        اونقد بهت وابستم كه دارم باهات زندگي ميكنم

                                              --------------------------------------------------------

خدا دلگيرم از بارونت چرا بارون نميباره

              مگه از حال داغون اين روزام خبر نداره

                        چشامو رو به خورشيد بستم اخه خستم

                                    يه عمره پاي اين عشق خاموش شكستم

   -------------------------------------------------------

                                 حالا كه دارم با اشك از پيش تو ميرم

                     كاش موقع رفتن جلو چشمات بميرم

          كه شايد بياي بالا سرم منو بغل بگيري

  توام كنار من عاشقانه با عشق بميري

                                  ------------------------------------------------

توي چهار فصل دلم گردو غباره

          پر طوفان شن كه بارونم نميباره

                توي قلبم اين روزا يه بغض سنگينه

                       يه درد بي درمون كه كسي نميبينه

    --------------------------------------------------

                           تو اوج تابستون تو دلم چله زمستونه

                   تو كنج قلبم كسي جزتو نميتونه بمونه

         سرپا وجودم پر از غصه و درد زمونست

 بي تو زندگيم با تموم فصلاش بهونست

--------------------------------------------------

      چشماي تو كه نيست دنيا برام تاريكه

                بي دستاي تو زندگيم مثل دره باريكه

                        دل ناز تو مثل نفس براي من ميمونه

                                زندگي من وابستس به تو خدا ميدونه

----------------------------------------------------

                        تو تموم روياهاي مني كه هرشب با مني

               تو مثل ستاره ها هرشب تو اسمون مني

         توتك گل دوست داشتني باغچه مني

   تو زيباترين فرشته روي زميني كه مال مني

-------------------------------------------------------

      امشب از گريه چشمات بغض بارون و ديدم

            امشب از سكوت لبهات فرياد نگاتو شنيدم

                   حس عجيب خواستنت مدام منو بهونه ميكنه

                          گرفتن دستاي تو حتي تو خيالم منو اروم ميكنه

---------------------------------------------------------

                    تاريكم و خيلي سرد حيرونم و پردرد

              مثل عشقي پاك عاشقم وليكن ساكتم

    تنم پر از هياهو اما بي حسو خاليم از تو

ميجنگم با تنهايي و غافل نشدم از تو

--------------------------------------------------------------

      فصل سبز ارزوهام پاييز شدو همش ريخت

             ستاره هاي اسمونم از كهكشون گريخت

                    ساحل ارام من طوفان شدو لحظه اي لرزيد

                            هوا ابري شدو خورشيد من لحظه اي ترسيد

-------------------------------------------------------------------

                       چقدر بايد در پشت پنجره بشينم و بيادت مدام گريه كنم

                تا كي اه بكشم و قطره قطره اشكهايم را به پايت بريزم

         چه بخواهي چه نخواهي خيالم پر شده از حالو هواي بودنت

محال است قانع شم به صندلي خالي كناريم و نبودنت

-----------------------------------------------------------------

     چشمهاي خيس من بي هوا به جاده خيره ميشوند

              عجب جاده سرد و بي رنگي انگار داره هواي دلتنگي

                         انگار بي تفاوت شده ام به جاده ايي كه از تو خاليست

                              چقدر غمنگيز است جاده اي كه در ان ردپاي تو در ان نباشد

------------------------------------------------------------------

                       چه زيباست لحظه اي كه باران روي دستاي منو تو ميريزد

                 و انگاه تمام وجودمان پر از حال و هواي عطر باران ميشود

            لحظه بوسيدن دستهاي تو براي من زيباترين حال زندگيست

     كنار تو كنار من زير اين باران اين بهترين باران زندگيست

----------------------------------------------------------------

          فاصله تا عشق فقط يك قلب پاك است

                  يك دل ساده و نرم مثل خاك است

                         فاصله تا عشق يك قدم بيش نيست

                                فاصله تا عشق همه چيز هست و هيچ چيز نيست

----------------------------------------------------------

                           خداحافظی سخته از کسی که خیلی دوسش داری

                       از کسی که نمیخوای حتی یه لحظه ام تنهاش بذاری

                  خیلی سخته که یک عمر کنار تو رویاهای تو باشه

            باهاش زندگی کنی اما یهو خیلی راحت ازت جداشه

------------------------------------------------------

      این روزا خیلی دلتنگ پاییزم

             هرلحظه مثل برگ زردی میریزم

                     مثل کویر خشک مثل بهاری خزونم

                            مثل ابرهای گریون این روزا دلنگرونم

---------------------------------------------------

                      مثل یه شمع در تاریکی شبها دارم میسوزم

               سرپا وجودم از عشق ولی لبانم و به هم میدوزم

        کلبه عشق رو تو رو یاهام با تو ساختم

  ولی پس از رفتنت چه عاشقانه باختم

---------------------------------------------------------

       تنم سردو دستام بی حسه

              چشام خیسه و قلبم پر غصه

                     تو بی تفاوت و دلت از سنگه

                              کاش میفهمیدی دلم برلت تنگه

----------------------------------------------------

                       غم تموم وجودم رو گرفت

               وقتی که عشقم دستاشو گرفت

         بغض راه گلوم و بسته بود

دلم از غم دوریت شکسته بود

     تموم احساسم رو دادم پای تو

            اما تموم احساسش شده بود مال تو

------------------------------------------------------

     تو اسمون منی من ستاره های تو

تو دنیای منی من رویای زیبای تو

    تو دریای منی من ساحل تو

         تو زیباترین هدیه ی منی من بهترین بهانه ی تو

--------------------------------------------------------

               خدایا چرا دوباره سهم من دلتنگی شد

            امروزم نمیدونم تا کی باید تو اتیش تنهایی بسوزم

         سکوت غمناک من از صدتا فریاد بدتره

   یه عمر تنهایی از باتو بودن خیلی بهتره

-------------------------------------------------------------

     تو تنها بهانه ی زیبا برای زندگی کردن من هستی

          که مثل یه پروانه زیبادرون باغچه ی دل من نشستی

                 تو تنها خورشید تابناک اسمان غم زده ی من هستی

                         که مثل ستاره ها تو اسمون زیبا در وجودم نشستی

--------------------------------------------------------------

                     درخت به امید اب زنده است

                 عشق به امید عاشق

           دریا به خاطر قطرهاش وجود داره

        و عشق به خاطر معشوقش

-------------------------------------------------------

           دلتنگ اون بارونیم که من و تو زیرش حرف میزدیم

                   چه عاشقانه دست به دست هم قدم میزدیم

                             چه قشنگ بود قدم زدن با تو زیر بارون تو خیابون

                                    که حتی از اون بالا لبخند میزدن ابر ها برامون

-----------------------------------------------------

                              تو نباشی عاشقی حتی دروغه

                      سر غم و غصه ها شلوغه

                تو نباشی دل اسمون میگیرهتموم

         دلخوشی های دنیا یه شبه میمیره 

-----------------------------------------------------

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 493
  • کدهای اختصاصی